zondag 6 mei 2012

Hoe ze dat doet


Lief die complimenten die ik krijg over mijn lef een tweede zaak te openen terwijl je net moeder bent. Ik kan je verklappen: het is niet altijd leuk en ik ben zeker niet altijd blij. Maar het leven komt zoals het komt. Blijkbaar is het nog geen tijd om rustiger aan te doen. Al wordt aan de balans hard gewerkt. Vooral mijn lieve vriend, familie en vrienden maken het mijne mogelijk. En die wil ik graag bij deze bedanken. Dank voor het aanhoren van mijn geklaag (ja dat doe ik), het support, het begrip (voor als ik er weer eens niet ben op een weekendfeestje), lunchen bij Beter&Leuk, oppassen op Fitz, helpen verhuizen,eten komen opeten,de 5 minuten dans bij Studio K, alle kleertjes en overige baby attributen,een oogje toeknijpen als ik te laat ben met de aflossing van mijn lening,tuinieren in onze postzegel,de was ophangen aan knijpers. En nog allerlei meer dingen die ik nu vergeet. Fijn al die leuke mensen om mij heen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten