vrijdag 8 juni 2012

Als beste uit de test


Zoete aardappel - pompoen Mash Up

P.S. 1 Fitz ging deze week voor het eerste naar de creche en ik bleek een grotere softie dan gedacht. Vond het niet zo heel leuk daar. Deed pijn aan het hart m daar achter te laten. En NIEMAND vertelt je van te voren dat je van die gekke blauwe hoesjes om je schoenen moet. En dat je geen kinderwagen mee mag nemen. En dat ie daar allemaal dingen op andere tijden doet dan thuis. En dat er een rare grote blauwe zak per kind hangt. En dat ik niet rechtstreeks naar binnen kan, maar via een soort doolhof met grote sloten eraan....

P.S 2 Als nog niet zo heel lang zwanger affer bent wil je toch heeeeel graag naar What to expect when you're expecting? Kijken en vergelijken!

1 opmerking:

  1. Wat is het toch een schatje! En wat een lange wimpers! Mooi hoor :-)
    Enneh, ik leef met je mee... Benieuwd welke creche dat is?
    Gelukkig heb ik er op onze creche geen ervaring mee en mag ik zelfs halen/brengen wanneer ik dat maar wil en dan ook nog koffie blijven drinken.
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen