vrijdag 22 juli 2011

Ja hoor! Baby's eerste t-shirt is besteld!

Toen ik 2 weken geleden hoorde dat ik een zoon kreeg haastte ik mij (met een vertraging van een aantal dagen) naar de Zara voor een eerste babypakje. Tot dan toe nooit iets gekocht, want er zit dan wel een levend wezen in mijn buik, beseffen doe ik t nog niet. Afijn, ik voelde een soort van rare verplichting iets te kopen. Missie mislukt. Het klikte niet met mij en de babypakjes (overigens is Zara's keuze niet reuze), ik had er helemaal niets mee. Zo onwerkelijk dat er over een paar maanden een klein levend wezentje uit mijn buik komt. Anyway, gister  is het dan toch gelukt! Thanks H&M! Blijkt dat foto's van baby's en peuters in de kleren wonderen doet! Zie mijn zoon wel in bovenstaand t-shirt rondhollen. En voor alle mama's 2b: de nieuwe collectie staat ook online, maar niet als apart kopje, gewoon kijken onder de betreffende categorie (bv jeans).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten