dinsdag 12 juli 2011

Maternity Dresses

Ik vind dat je als zwangere een beetje als paria wordt beschouwd in de mode wereld. ZO moeilijk kan het toch niet zijn om een leuke zwangerschapslijn te produceren. H&M (alleen op Nieuwendijk) en Zara (was 1 rek, maar verkoopster vertelde mij vandaag dat ie opgeheven was) stellen mij diep teleur. Online is bij beiden shops ook niks (meer) te vinden. Schande! Blij was ik dan ook met mijn ASOS en TOPSHOP ontdekking. Al lukte t mij niet om bij die laatste mijn kleding bestelling af te ronden (maar ik ben nogal een digibeet). Afijn, bij ASOS slaagde ik o.a. met bovenstaande jurken. Zag net dat ze ook hele leuke felle (helemaal colourblocking) spijkerbroekjes hebben, die bestel ik dan maar een volgende keer. Voor leuke en fijnzittende onderbroeken  slaag je overigens wel bij H&M (op de Nieuwendijk in A'dam dus). En HEMA heeft ook hele fijne: REAL LASTING COTTON HIPSTERS, is niet speciaal voor zwangere dus gewoon een maatje groter dan normaal nemen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten